Umeå



Idag är dagen med stort D, äntligen. Vi ska åka ner till Umeå för att titta
på en lägenhet, så som jag längtat och väntat. Det är svårt att få lägenhet
i Umeå, vi har varit medlem på Bostaden sedan 3/1-10, och vi har inte
fått någon lägenhet ännu. Sedan hittade vi en billig trea genom Akelius,
och det är den vi ska åka och titta på idag.  :) Fördelen är att det endast
är vi som fått erbjudande om den, hihi.

Jag är glad, förväntansfull och lite nervös. Tänk om lägenheten är
ful, ofräsch och så vidare. Vi hoppas på det bästa, för Akelius har skrivit
att det är en fin lägenhet. Det blir även ett besök på Tropikhuset tror jag,
det ligger bara en gata ifrån lägenheten. Lägenheten är mitt i centrum typ,
härligt.  ;)

Jag mobilbloggar under resans gång, så får ni se bilder och sånt.
Men snart börjar en fyra timmar lång bilresa, och sedan är det fullt upp.
Önska oss lycka till!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: -

Hej! Jag tänkte bara fråga när ni ska flytta ner till Umeå? Av en slump hittade jag din blogg och det är så att jag och min pojkvän ska flytta och våran lägenhet är tillgänglig från 1 juli, men kan flyttas in i augusti. Det är Akelius o den ligger på Mariehem. Bra omnråde ca 4km från uni och stan.



Hör gärna av dig om du skulle vara intresserad!

/ Föredetta kalixbo :)

2010-05-22 @ 10:15:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0