Torsdag



Jag älskar inredning - möbler, dekorationer och allt där till. Så igårkväll
satt jag och tittade runt på IKEA's hemsida. Ååh vad jag längtar tills
vi flyttar! Det är så kul att inreda och börja från början, hihi.
Jag gillar till och med att flyttpacka, haha.  :)

Idag blir det lite annorlunda på praktiken, vi ska in till Haparanda.
Det är någon teater/musikal som ska visas, hoppas det är något bra.
Sedan blir det väl att jobba med temat Seskarö, det är riktigt roligt
och intressant.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0