Söndag

Det är redan söndag, men som tur är så är jag ledig ännu imorgon.
Det kan behövas, jag måste ta igen mig efter Umeåresan, haha.
Var helt slut igårkväll när vi kom hem, så jag somnade redan vid
22.30-tiden. Vaknade idag kring 09.30-tiden, sov nästan klockan runt.



Jag har inga planer för dagen, vet inte alls vad vi ska göra.
Älsklingen är sugen på att fiska, men då är frågan "var?" - vi får
försöka hitta något bra ställe.  :) Sedan har jag ingenting planerat
förutom matlagning och duschen.   ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0