Sol



Praktikdagen gick lika fort som jag hade gissat på, tiden sprang iväg.
Det har varit mycket matte idag, men det har varit roligt för då
behöver eleverna hjälp. Sedan spelade vi Mingo (typ som bingo fast
det var mattetal), det gillade barnen, hihi. :) Jag har även varit med
6:orna idag när de hade hemkunskap. Roligt! Det såg så mumsigt ut
så jag hade god lust att äta upp allting, haha.

Vädret är konstigt.. Igår regnade det och var kallt, och idag -
ja, nu skiner solen och det är ganska varmt ute. Kan det inte bli
normalt, varmt och skönt? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0