Seskis

Under eftermiddagen styrde jag bilen mot Seskis, vilket kändes konstigt
eftersom jag vanligtvis brukar åka hem till Kalix på söndagar.
Men idag åkte jag till Seskis eftersom jag börjar min praktik imorgon.
Kan säga att jag hade väldigt mycket packning med mig, det blev
fem väskor/påsar, haha. Men då ska jag ju vara här i tre veckor också..
Dessutom måste jag ju ha olika ytterkläder, man vet aldrig vad det är
för väder.  ;p

Har varit hos mommo ett bra tag och hälsat på under eftermiddagen/kvällen.
Kusinvitamin och hans familj kom också dit, så jag har lekt med barnen
och målat och så vidare. Det syns på mina händer, de är blåa, röda,
gröna och en massa andra färger. Haha, tuschpennorna läkte.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå, det är bra med mig :)

hittar du på idag?

2010-05-09 @ 18:46:04
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0