Onsdag



Ursäkta för den dåliga uppdateringen igårkväll, men det fanns ingen tid
till datorn. Vi var ner till Hemköp och köpte glass, det blev att testa
en ny glass - Magnum Gold. Jag har varit lite skeptisk mot den med tanke
på att den innehåller havssalt, men jag gav glassen en chans. Och det
var tur. Glassen var jäkligt god, och man kände inte alls något salt.  :)
Sedan åkte vi runt och fördrev tiden litegrann innan vi besökte Matte.

Vad händer idag då? Jag har fullt upp fram till 14-tiden i alla fall.
Först är det skola i några timmar och sedan är det dansträning till balen.
Kan säga att det inte är något jag ser framemot, haha. Jag tycker inte
om att dansa, men vi ska ge dansen en chans. Sedan får vi väl se om
det blir någon dans på själva balen, det är inte säkert.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0