Onsdag



Var är sommaren? Vi hade så fint väder förra veckan, kring 20-25
plusgrader och sol varje dag. Men nu då? Igår regnade det och
temperaturen var under +10 grader. Idag är det minst lika grått,
men det kommer inget regn. Jag vill ha sommar och sol! :)

Sitter just nu och äter frukost, sedan ska jag fixa i ordning mig
och efter det väntar praktiken. Hoppas att det blir en rolig praktikdag
men det tror jag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, vart tog det fina vädret vägen? Här är det också grått och trist och lite kallt. :( Jag vill ha sommar och värme nu, så man hinner njuta lite innan en lång och kall vinter kommer igen.

2010-05-26 @ 11:02:53
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0