Ögonskuggor

Jag älskar ögonskuggor, och det vet nog de flesta som känner mig.
Bara lite ögonskugga och ögonbrynspenna kan göra så mycket,
mer än så behövs inte.  :)



Sist jag räknade hade jag kring 80 ögonskuggor, och det har blivit
fler kan jag lova. Så snart är jag väl uppe i 100 stycken, men jag
vill fortfarande ha fler. Denna box med ögonskuggor skulle jag inte
tacka nej till! Det är snyggt med färgstarka ögonskuggor även fast
jag själv mest använder lila och rosa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Tack för stöttningen! :)

2010-05-03 @ 19:25:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

shiit vad många :O



sv: ja, den är på 53 kvm!

2010-05-03 @ 21:36:19
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Anonym

bajs

2011-02-06 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0