Modevisning

På förmiddagen arbetade jag med praktikuppgifterna, dock blev det
inte speciellt mycket - men fick ihop litegrann i alla fall. Lite är
bättre än ingenting alls.  :)



Kring 12.30-tiden gick jag och mamma iväg mot Folkets hus.
Det skulle vara försäljning och modevisning där,så vi gick dit för att
titta på det. Det var inte speciellt mycket till försäljning, det var
kläder i större storlekar och mer för äldre personer. Sedan var det
finska försäljare, ovanligt va? Haha. På modevisningen var det
äldre kvinnor som visade kvinnokläder för äldre, ingenting för mig
alltså. Men det var ändå roligt att vara där och titta.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

kul med modevisning :)

2010-05-13 @ 21:45:26
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0