Mat

Alla kommentarer har blivit besvarade, och jag har hunnit skriva ett
inlägg. Nu ska jag in på mejlen, sedan kika runt efter nya lägenheter,
in på Facebook och så vidare. Efter det borde det vara tid för
middagen. Idag blir det mjölkstuvade makaroner och korv, yummie! :)


Efter middagen ska jag ta tag i praktikuppgifterna och skriva ner lite
saker. Har nämligen fått veta en hel del om hur de arbetar på Seskis
skola, bra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Jaha okej :)



Kram

2010-05-17 @ 16:28:41
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Fick ni inte lägenheten?

2010-05-17 @ 17:18:23
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0