Måndag

             


Måndagmorgon, ny praktikvecka och studenten närmar sig. Jag har
vaknat någon minut tidigare än jag brukar för jag ska använda linserna
idag. Det går inte lika snabbt nu att få in dem i ögonen som det gjorde
för några år sedan. Men ju mer jag använder dem, desto bättre går det.  :)

Dagens planer finns inte riktigt, haha. Jag har praktik till 15-tiden tror
jag, och sedan får vi se vad som händer. Kanske hinner sola en stund,
om solen fortfarande visar sig. Sedan ska jag sitta en stund och arbeta
med praktikuppgifterna.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0