Måndag



Söndagskvällen var lugn här hemma hos mamma. Vi tittade på tv,
Binglotto bland annat, haha. En tant från Kalix var med och vann en
massa på färgfemman. Sedan tittade jag på Wallander - Blodsband en
stund innan jag ringde till älsklingen.  :)

Har vaknat för en stund sedan, och konstigt nog så är jag inte alls
trött.  Fast det är ju bara bra, hehe. Ska äta färdigt frukosten och
sedan är det dags att fixa till sig. 07.30 ska jag vara på Seskis skola
i alla fall, och jag ser fram emot det.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0