Lördag



Igårkväll fick jag någon fixidé och började städa innan det var läggdags.
Älsklingens garderob såg för jäklig ut, det tyckte han själv till och med.
Så jag hjälpte honom att vika alla kläder och hänga upp koftor/tröjor,
tur att jag gillar att städa.  ;) Sedan plockade jag undan vinterkläderna
från hatthyllan. Alla vantar, mössor och yllesockar ligger nu i byrån
och väntar på att flytta in i en flyttlåda om ett tag. Jag upptäckte att
jag har enormt mycket yllesockar, haha. Några kanske jag lämnar
hem till mamma så jag har några par där. Kom i säng 23.00 i alla fall. :)

Idag larmade mobilen 05.30, och jag var rätt förvirrad då. Jag trodde
att jag skulle till praktiken, men då kom jag på att jag är hemma i
Kalix. Jag hr precis ätit frukosten, eller håller på i alla fall. Sedan blir
det att klä på sig och fixa i ordning sig, efter det åker vi.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0