Lördag

Jag fick en välförtjänt sovmorgon idag, härligt! Jag bestämde igår att
jag ska sova länge idag, då sa älsklingen "Ja, du kommer vakna typ
08.00 ändå". Vad tror ni hände? Jag vaknade kring 08-tiden, haha.
Men lyckades somna om till efter 09-tiden i alla fall.  :)



Jag är sugen på att shoppa kläder, helt sjukt. Vill åka till Luleå och
hitta massvis med kläder, men det går inte. Jag måste spara pengar
till balen, studenten och framför allt till flytten. Jag får väl helt enkelt
fönstershoppa, fast på datorn. Titta men inte köpa, haha.  :)
Det är svårt, men jag får försöka..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0