Långhelg



Praktikdagen var kort men rolig idag, god mat var det också.  :)
Jag har haft en egen lektion med 4:orna idag, och de uppskattade det.
De var så lugna och snälla, så det var inga problem alls.  :)
Efter lunch fick alla elever sluta, och vi vuxna slutade lite senare.

Nu är det en långhelg framför oss, härligt. Jag sitter hemma just nu och
ska kika in på diverse olika hemsidor. Sedan hade jag tänkt försöka
hitta motivationen till att påbörja praktikuppgifterna. Jag har fått både
målen och kvalitetsredovisningen från skolan, så det finns en hel del
att sammanfatta.  :) Det kanske snart är dags att börja?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Usch vad hemskt att du kände en av gärningsmännen. Vi bor inte långt ifrån de mördade och bot mittimot barnens skola /:

2010-05-12 @ 12:30:02
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0