Klar

Jag trodde att det skulle gå trögt att skriva på praktikuppgifterna,
men jag hade helt fel. Det gick riktigt bra faktiskt, och jag lyckades
få ihop drygt en sida. Jag har inte speciellt mycket kvar att skriva
av praktikuppgifterna och det känns skönt.  :)

Just nu är det riktigt tråkigt.. ;o Det finns ingenting att se på tv och
ingenting roligt eller intressant på nätet. Vad ska jag göra?
Jag är sugen på allt möjligt men ändå inte, haha. Nej, jag ska
zappa runt litegrann och sedan får vi se vad som händer.
Hoppas det finns någonting att se på i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: A.C

hejhej:D



nu e jag hemma igen:)

har varit hemma hos en kompis o snackade en del:)



Hoppas du har haft en njas helg lr?:p:)

godnatt o sov gott:)

2010-05-17 @ 01:29:39
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0