Jobbigt



Praktikdagen gick bra och lika fort som alltid. Det har varit besök från
biblioteket i Haparanda, och sedan har det blivit en promenad också.
Utöver det har eleverna haft vanliga lektioner. Jag hade linser idag
för att testa ha dem en längre stund, men det var jättejobbigt.
Jag vet inte om det beror på att ögonen har tagit lite stryk sedan
högstadiet då jag använde linser, eller om det är för att det är pollen
i luften.  Men det var i alla fall jobbigt att ha linserna i nio timmar..
Synd, för förut gick det jättebra att ha dem länge. Men mina ögon tog
stryk av linsanvändandet på högstadiet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0