Halvdag

Idag går eleverna bara halvdag - till klockan 11.00. Lärarna ska också
sluta tidigt tror jag, det blir väl vid 12-tiden kanske. Skönt att sluta
tidigt någon dag i alla fall.  :) Men hoppas dagen bjuder på roligheter
trots regnet.

Under morgonrasten ska jag försöka få svar på några frågor,
så som skolans mål och så vidare. Sedan hade jag tänkt påbörja
skrivandet när jag kommer hem. Om jag börjar skriva litegrann idag
då slipper jag stressa med uppgifterna. Som ni vet så hatar jag att
stressa med inlämningsuppgifter, och vill att allt ska vara klart i tid. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

ah, vi tycker det är lite för mycket liv och sånt när vi bodde i stan.. C som har matcher och sånt på helgerna vill ju inte behöva vakna till bara för att massa fulla människor måste gapa sig hesa när dom går hem från krogen..

2010-05-12 @ 11:20:41
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0