Fredag

Fredagmorgon, vet ni vad det betyder? Det är sista praktikdagen på
Seskis skola idag. Det är blandade känslor för detta är sista praktiken
någonsin på gymnasiet för min del. Det är tråkigt att sluta praktiken
för jag har tyckt det har varit roligt. Men samtidigt blir det skönt att
praktiken är slut, för då närmar sig studenten med storsteg.
Nu återstår bara klassresan nästa veckan och sedan studentveckan.  :)

Dagens planer då? Det blir praktik från 08-tiden till 13-tiden,
och vi får se hur mycket "hårt arbete" det blir, hehe. Det är tänkt att
barnen ska få göra Morsdagskort. Sedan ska det spelas upp någon
teater som några elever har gjort.  :) Väl här hemma ska jag ta det
lugnt, se på tv och sånt där. Inget ansträngande precis.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0