Fredag

"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!".
Idag är det alltså fredag, sista praktikdagen denna vecka.
Veckan har svischat förbi, jag vet knappt vad vi har gjort, haha. ;p

Idag är det praktik till 13-tiden tror jag, och sedan är det helg.
Denna helg kommer bli smockfull, men jag ser bara framemot det.
Under eftermiddagen ska jag åka hem till Kalix, och imorgon åker
vi mot Umeå.  :) Kvällen blir nog lugn för vi måste lägga oss tidigt
eftersom vi ska upp tidigt imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0