Firande av morsdag

Idag fick barnen pyssla på elevens val-lektionen, de gjorde morsdagskort.
Jag själv blev också sugen på att göra kort, så jag gjorde två kort.
Ett till mamma som hon fick som morsdagskort, och sedan har jag
ett kort till älsklingen.  ;)



Under kvällen var jag till mommo och fick fållat mina nya jeans, äntligen.
Imorgon ska jag använda dem, så som jag har väntat. Det blev att fira
morsdag hos mommo eftersom jag åker hem imorgon. Men det gick
lika bra att fira det ikväll med kladdkaka och kaffe istället för på söndag.

Just nu sitter jag och glor på Talang, men ska snart bädda upp soffan
och göra mig i ordning för natten. Sedan ska jag ringa till älsklingen
och prata med honom en stund innan det blir att sova. :)
Måste ju upp tidigt imorgon, så det blir en tidig kväll idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Petra

Talang tittar jag också på. :) Har dock inte följt det, men det finns inget annat och titta på. :P

2010-05-28 @ 21:24:33
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Jo min bror har varit på konfaläger också. Men nu var det bara lite smått innan "finalen" på söndag :)

2010-05-28 @ 21:59:58
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: A.C

tack^^



jag gillar den färgen också:D



godnatt^^

2010-05-29 @ 00:27:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0