Dansträning



Vid 12.30-tiden var jag och älsklingen i Furuhedshallen för att träna
dans. Jag sa redan i förväg att det kommer gå dåligt, för varken jag
eller älsklingen är någon dansare. Men det gick hyffsat bra i alla fall,
vi fick beröm av danstanten.  :) Mot slutet gick det lite sämre, haha.
Men vi bestämde oss för att strunta i nästa dansträning eftersom man
inte måste dansa. Så för vår del blir det nog ingen dans på balen,
men det gör då ingenting.  :)

Just nu sitter jag hemma och försöker anmäla mig på lägenheter,
men det går inte. De uppdaterar sidan eller något, så man kommer
knappt någonstans på hemsidan. Jag får försöka senare helt enkelt.
Nu ska jag kika runt litegrann, sedan blir det väl att göra någonting.
Dennis är på besök just nu, så.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

skönt att det gick någorlunda i alla fall :D

2010-05-05 @ 16:54:57
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0