Blä

Tiden har sprungit iväg denna morgon, helt sjukt. Det känns som att jag
nyss klev upp men ändå är det över en timme sedan. Snart är det dags
att cykla iväg mot skolan. Ska bli spännande att se hur länge jag blir där.
Vad jag vet så ska vi bara få information om morgondagen, typ vilken
tid vi ska vara samlade och sånt där. Tror jag är hemma till 09.30
i alla fall.  ;p



Angående rubriken då? Blä. Ja det är verkligen blä just nu.. Jag har
fortfarande ont i halsen, och nu har jag dessutom ont i magen.
Jag ser fram emot klassresan, men det skulle vara tio gånger bättre
om jag inte hade ont i magen och halsen.  :) Nå ja, vi ska göra det
bästa av situationen och hoppas på en superrolig resa tillsammans med
BF1, BF2 och min klass.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Yees=)

Ha en bra måndag! Kram http://mathildaaz.blogg.se

2010-05-31 @ 07:35:51
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0