Bjumis

Var till frisören tidigare idag och pratade kring balfrisyren, och imorgon
ska jag dit igen. Då ska jag få veta ifall de lyckats få tag i det jag vill ha.
Spännande!



Är i Bjumis just nu, älsklingen är ute och pillar i mercan. Vi har precis
ätit lunch - kycklingbaguette, yummie! :) Jag tror att Kerstin kunde läsa
mina tankar, haha. För jag var så sugen på kycklingbaguette innan vi
skulle ner till frisören, och när vi sedan kom hit till Bjumis så hade hon
precis varit och köpt kycklingbaguetter.  :)

Jag hade tänkt svara på kommentarer nu, och sedan får vi se vad
som händer. Kommer att göra blogg-listan i alla fall, den som cirkulerar
runt på alla bloggar. Sedan kanske jag börjar läsa i Camilla Läckbergs
bok Isprinsessan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas de lyckas få tag på det du vill ha till balfrisyren då.=)

2010-05-06 @ 15:48:00
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0