Bilresa



07.45 blev jag och älsklingen hämtade av mamma samt älsklingens
föräldrar. Sedan bar det av mot Umeå, ungefär 4 timmars bilresa
väntade. Jag gillar att åka bil, och det är tur när man ska åka så långt.
Stannade på några rastplatser för att äta samt tömma blåsan, haha.
Hittade till Umeå och där lägenheten var, det var inte speciellt svårt.
Jag ska berätta mer om lägenheten i ett separat inlägg.

När vi var klar med visningen gick vi till Tropikhuset (det låg på
samma gata som lägenheten). Där var det apor, spindlar, ormar,
sköldpaddor, marsvin och andra djur. Det var läskigt att vistas i
de rummen där alla giftiga ormar var, då fick jag lite panik nästan..
Var livrädd att de skulle bli arga och ta sig ut från sina terrarium.
Efter att ha varit och tittat på Norrlands största hamn blev det att
åka hemåt igen. Middagen åt vi en bit utanför Umeå, och efter
det fortsatte resan hemåt. Var in i Skellefteå till älsklingens morbror
och hälsade på. Kom hem till Kalix vid 19.45, så vi har varit borta
cirka tio timmar. Men det har varit riktigt roligt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0