Akelius



Imorse ringde jag till Akelius för att fråga om lägenheten som vi fått
erbjudande på. Fick även veta att vi är de enda som fått erbjudandet
om den lägenheten. Gissa om jag blev glad! Det betyder att om vi tackar
ja till lägenheten, då är den vår.  Härligt!  :)

Under lördagen blir det en tripp till Umeå, och jag är så förväntansfull.
Hoppas lägenheten är fin, så att vi tackar ja. Jag kan tacka ja till
i princip vad som helst, bara det inte är jätteslitet och så vidare.
I så fall får Akelius tapetsera om. Men vi får hoppas på det bästa.  :)
Känns skönt att vi äntligen har hittat en lägenhet (som vi dessutom
är ensamma om), bara vi tackar ja så är det vår lägenhet.   ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0