Torsdag

Jag fick en riktigt lång sovmorgon idag, härligt! Egentligen blir den ännu
längre på torsdagar, men idag är ett undantag. Vi ska vara på Svenska-
lektionen idag, men annars kommer jag börja 12.20 på torsdagar.  :)



Jag hade planer på att dammsuga lägenheten nu under morgonen,
men jag tror att jag skippar det. Älsklingen sover så sött, hihi.
Dammsuger under eftermiddagen eller imorgon istället. Blir att sitta
här en stund innan jag beger mig till skolan. Börjar 10.30 så det är
ett tag kvar.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad härligt att ha en att dela livet med :*D

2010-03-25 @ 09:18:37
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0