Torsdag

Det är redan torsdag, veckan har nästan sprungit iväg. När jag tänker
efter så har vi nästan inte haft någon lektion under dessa dagar, haha.
Inte många ansträngande lektioner i alla fall, det är antagligen därför
det känns som att tiden sprungit iväg.  :)



Idag blir det ingen vanlig skoldag, vi kommer inte ha några lektioner.
Istället ska vi åka till Luleå klockan 08.00, roligt. Men jag tror det kommer
bli segt att vara på Arcushallen till 14-tiden.. Kommer hem kring 15.30-
tiden kanske, så det blir som en vanlig skoldag. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har en ny design på bloggen, skulle vara snällt om du kommenterade om vad du tyckte om den nya designen :).

2010-03-18 @ 07:35:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: hej

har du pluggat någe?

2010-03-18 @ 11:17:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0