Sportlov

Äntligen! Nu har jag äntligen sportlov, och vet ni hur härligt det är?! :)
Oj så som jag har längtat.. Ett lov utan läxor, det är första gången
på evigheter. Det ska bli grymt skönt att bara ta det lugnt, slippa
tänka på skolan och så vidare.   :)



Men dagen har ändå inte varit så värst farlig. Morgonen började med Idrott,
då spelade vi snörugby och något annat, sedan fixade vi med stormkök.
Under Fritid för funktionshindrade-lektionen fick vi veta betyget i en
annan kurs, och sedan klippte vi och klistrade lite.  ;b  Sista lektionen var
Religionskunskap A, där fick vi diskutera litegrann innan vi gav oss ut
på en tipsrunda runt skolan. Haha, det var rätt roligt.   :)

Nu ska jag svara på kommentarer och kika runt lite innan jag ska fixa
med middagen. Sedan blir det att handla mat, och ta det lugnt hela kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: haha visst kan man alltid göra det:D



idag ska ja klippa en kompis och sen mysa med min älskling:) dudp=

2010-03-05 @ 15:49:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0