Seskis

Idag har jag övningskört i princip hela dagen, hehe. Det är tur att jag
gillar att åka bil samt köra, tycker det är så kul.  :) Utöver allt körande
så har vi varit in på nya GK:s, hittade ett nytt servettställ samt
muffinsformar. Fin fint! Sedan lagade vi en god kycklinggryta innan jag
och mamma åkte hem mot Seskis. Jag ska vara här i några dagar nu
när det är sportlov, men under veckan åker jag tillbaka till Kalix.  :)

Nu ska vi in till mommo och hälsa på. Det är tradition varje gång jag
kommer hem till mamma. ;b Senare ikväll blir det att se Wallander.
Svarar senare på kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Gabbih

sv ; nej inget speciellt :(

2010-03-07 @ 20:38:53
URL: http://gabrielitas.blogg.se/
Postat av: simonee

Hallå sötaste! Hoppas du fick en riiktigt fin helg! Solig måndag iallafall, det piggar upp :P

2010-03-08 @ 09:25:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0