Schema

 

08.00 ska klassen vara samlad i Rudträskbacken. Då ska vi börja
förbereda lekarna, och så vidare. Sedan borde gymnasiesärskolan
komma kring 08.30. Då ska vi ha presentation samt gå igenom dagen,
sedan ska vi ha landbandy och någon lek. Efter lunch får man åka
i backen, leka eller göra vad man vill. Då ska jag och Tess hålla i
två lekar - doppboll och svansleken.  :) Hoppas det går bra!
Sedan avslutas dagen med fika och prat. Låter det som en bra
friluftsdag? :)

 

Jag hoppas det blir sol och gärna varmare, skulle vara skönt om
temperaturen låg kring nollan. Vi får hoppas att det blir bättre väder,
men jag tror ändå det blir en rolig dag.  :) När vi är klara i
Rudträskbacken har jag påsklov, wiiiie.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; men till kl.14 ska du väl stå ut ;D? Så får du njuta ordentligt sen!

2010-03-31 @ 10:08:00
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: okej, men vad trevligt :)

Själv igår gjorde jag faktiskt inte ett skit, haha. Jag var typ bara hemma :p

2010-03-31 @ 11:42:55
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0