Schema

 

Morgonen kommer börja med 1 ½ timme Samhällskunskap A. Vet inte om
jag ska skratta eller gråta, haha. Just nu håller vi på med demokrati
och diktatur, och det är så tråkigt. Jag har aldrig, och kommer aldrig, att
intressera mig för politik och sånt där. Usch. Sista lektionen är Hälso-
pedagogik, där ska vi redovisa våra affischer tror jag. Är inte säker,
men jag hoppas på det i alla fall.  :)

 

När jag kommer hem blir det att ta det lugnt, se Tre Kronor mest troligt.
Sedan blir det middag, och eventuellt ett besök av mamma. Roligt!
Jag är grymt sugen på att övningsköra, hihi.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0