Recept



Under morgonen fick jag världens sug efter att baka, haha. Det ledde till
att jag har suttit och tittat på olika recept i drygt en timme, roligt. Jag älskar
att titta på recept, dessvärre blir det inte att baka lika ofta som jag tittar
på recept, men men.. ;p Här ovanför har jag hittat en kaka som jag måste
prova att baka, den verkar så god. Ischokladkaka med kex, yummie.  :)

Nu ska jag kika runt lite på olika universitet och så vidare. Spännande saker.
Men Umeå intresserar mig mest, och socionomprogrammet finns ju där. ;)
Först ska jag ta tag i kommentarerna innan jag gör något annat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Luffi

ja studenten tog jag för ett år sen snar.t.. vad går du för linje!? kram

2010-03-08 @ 12:12:53
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Erika

Mums, det där såg gott ut och lät gott :P



sv. Vad bra, min med :)

2010-03-08 @ 15:47:33
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0