Övningskört

Mamma kom hit vid 16-tiden, då blev det att göra middag. Efter det
åkte vi ut så jag fick övningsköra, hihi. Det gick riktigt bra, tränade
mest på vänstersvängar på landsvägen. Var även till Bjumis och hälsade
på en stund, blev en liten fikastund där.



Jag har tittat på Halvåtta hos mig och nu är det dags för The Sims 3,
hihi. Just nu håller jag på med en gård som påminner om svärföräldrarnas.
Det är nästan helt likt, rätt roligt faktiskt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ciiz

ååh vad skönt :) sånt gillar man

2010-03-24 @ 22:19:29
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: N I L M A

hoppas du hade en bra kväll och att du har sovit gott :D

2010-03-25 @ 06:21:29
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0