Onsdag

Onsdagmorgon - vilket betyder att det snart är sportlov.. Oj så jag längtar!
Om två dagar får jag sportlov, och jag tror att det kommer bli ett bra lov.
Vi får hoppas på fint väder, så man kan vara ute och sporta, haha.  :)



Idag blir det en kort skoldag, liksom varje onsdag. Fast idag är det bara
en lektion, så det blir lugnt. Ska åka och handla litegrann efter skolan,
och sedan får vi se vad som händer. Dagens middag ska i alla fall bli
tacos, mumsigt värre.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0