Onsdag

Det är redan onsdag, halva skolveckan har redan gått i princip.
Tiden springer iväg, och snart är det dags för studenten. Ååh vad
jag längtar! :) Tre år har verkligen gått snabbt, och jag hoppas det
går lika snabbt på universitetet.



Dagens planer är skola i några timmar, sedan ska jag hem vid 11.30.
Slutar tidigt liksom varje onsdag, så idag hade jag tänkt baka under
dagen. Det blir något mumsigt som sega muffins, yummie! :)
Kommer garanterat äta någon muffins ikväll, men ibland får man
lyxa till det under veckorna. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Duygu

Baka Baka Baka! Gillar att baka men älskar att äta!! :D HAHA..



2010-03-18 @ 13:59:13
URL: http://demango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0