Onsdag

Sista dagen på Seskis, senare under eftermiddagen åker jag hem till Kalix.
Men före det ska jag hinna med lite saker hade jag tänkt.  :)
Blogga, se Våra bästa år, duscha, läsa i Att älska som en porrstjärna,
och eventuellt göra ett besök hos mommo. Allt detta hade jag tänkt hinna
med under de timmar jag är här på Seskis, så det är fullt upp.  :)



Jag ska börja med att svara på kommentarer, och sedan göra min
dagliga runda på nätet. Sedan får vi se vad som händer, men det
blir nog att se Våra bästa år då.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tusen tack för det, fina :) Det värmer! Rekommenderar dig att följa med bloglovin' så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det bra!

2010-03-10 @ 09:52:49
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Vad tycker du om vårens mode på catwalken? Är det någonting du skulle kunna ha på dig? Tyck till hos mig.(kommentera under inlägget "vårens mode")



Kram på dig =)

2010-03-10 @ 10:10:26
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0