Middagsbjudning

Hela eftermiddagen har jag, älsklingen och mamma stått i köket. Vi har
haft fullt upp med att förbereda middagen - Friterad kyckling med ris,
sallad samt flera dipper. Efter 17.00 kom älsklingens föräldrar hit på
middag. Maten och efterrätten (friterade bananer med glass och sirap)
uppskattades riktigt mycket. Alltid lika roligt att höra hur gott det är! :)
Vi är riktigt nöjda med middagsbjudningen, hihi.



Nu har gästerna åkt, och allting är diskat och bortplockat. Så nu tänkte
jag byta om till myskläder och tvätta bort sminket. Sedan kanske jag
ser något avsnitt av Tre kronor innan det är dags för Millenium klockan 21.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

gott med friterad kyckling! :D :D

2010-03-28 @ 17:50:07
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0