Måndag

Ny dag, ny vecka - ett steg närmare studenten.  :) Det är inte många
veckor kvar av skolan, de sista veckorna är vi på praktik, klassresa
samt studentveckan. Helt sjukt hur fort dessa tre år har gått!



Idag har jag sovmorgon, men för min del blev det bara 30 minuter.
Har tid hos SYO:n 08.30, vi ska prata om högskoleprovet (tror jag?)
och sedan får hon hjälpa mig att söka in till universiteten.  :)
Denna dag lär gå snabbt i alla fall, har bara två lektioner idag.
Fast efter lektionerna ska jag, Marie och Moa arbeta med Projektarbetet.
Så jag vet inte riktigt hur länge jag kommer vara på skolan idag,
vi får väl se.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0