Måndag

Måndagmorgon, nu är sportlovet slut. Varför ska alla lov springa iväg?
Det känns som att man knappt hunnit göra någonting, så är lovet slut.
Så är det alltid i och för sig, haha.  :)



Idag blir det en lugn skoldag, endast två lektioner för min del.
Första lektionen på morgonen och sista lektionen på eftermiddagen,
lugnt. En bra start såhär efter sportlovet helt enkelt. När jag väl
kommer hem kring 15.30-tiden blir det matlagning, och sedan får
vi se. Måndagar brukar vara riktiga tv-kvällar för min del, så det blir
nog en hel del tv-tittande ikväll.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0