Lyckohjulet

Haha, jag tror att jag har fått ett nytt favoritprogram - Miljonlotteriets
lyckohjul
. I och för sig har jag bara sett det en gång, men det är rätt roligt.
Jag tycker om att gissa ord och sånt där, att man sedan kan vinna pengar
är ju ett plus. Dock kan inte jag vinna pengar eftersom jag inte ringer in,
haha.  ;)



Nu ska jag kika runt på nätet samtidigt som jag tittar på Miljonlotteriets
lyckohjul
. Sedan får vi se vad som händer, tror att jag ska läsa några
sidor i Att älska som en porrstjärna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Norea

Jaa, jag tror att det blir ett par svarta converse för mig :)

2010-03-10 @ 12:56:10
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: N I L M A

haha såna program är kul om det absolut inte finns något annat ;P

2010-03-10 @ 13:05:44
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0