Hurtbullar

Varför blir det aldrig som man tänkt sig? Jag hade världens planer på
att åka skidor idag och imorgon, både för att det är roligt och dels för
att man får röra på sig. Förena nytta med nöje, hihi.  :) Men nu är det
grått ute, inget vidare väder precis.. Men det är inte kallt, endast
- 3 grader, och inte mycket blåst (kanske ingen alls?).



Så nu ska jag klä på mig samt fixa till mig, sedan ska jag koka
varm choklad. Efter det ska jag och älsklingen ut i skidspåren,
vi tänker trotsa vädret. Vi får hoppas att solen hittar hit! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: pojkenboy

Helu, fin bloogg:)

2010-03-11 @ 10:54:49
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: Norea

Härligt :)

Det är bara bra x)

Några planer inför dagen?

2010-03-11 @ 11:01:58
URL: http://noreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0