Hemköp

Skoldagen gick som smort, dock var det två tråkiga lektioner. Jag är
inte insatt i politik, så det var riktigt tråkigt att lyssna på en massa
demokrati-snack.. ;p Sista lektionen var Hälsopedagogik, då redovisade
vi våra affischer.



Kom hem efter 11-tiden, och sedan dess har jag sett på Tre Kronor.
Nu hade jag och älsklingen tänkt gå ner till Hemköp och handla litegrann.
Sedan kommer mamma hit vid 16-tiden, då blir det middag och efter
det ska jag övningsköra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

skönt att du har slutat redan :D



sv: haha okej! vet nog inte ens vem thomas johansson är :P

2010-03-24 @ 14:01:16
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0