Helg

Skoldagen gick riktigt bra idag, men jag kommer ha världens träningsvärk
imorgon. Morgonen började med Idrott A – Jag och Marie ledde lektionen,
så vi körde ett pilatespass. Är mer än nöjd med lektionen, hihi. :)
Efter lunch hade vi Fritid för funktionshindrade och där skrev vi ner våra
reflektioner kring gårdagen i Luleå. Sista lektionen var Religionskunskap A,
och det var faktiskt en lugn lektion. Vi fick titta på olika program på SVTplay,
och då tittade jag på en dokument som hette Min skönhetsopererande familj.
Tror den hette så, bra var den i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

skönt med träning =)

2010-03-19 @ 18:27:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0