Helg

Ergonomilektionen på morgonens idrottslektion gick bra. Dock kunde jag
inte vara med hela lektionen eftersom jag hade tid på Vårdcentralen.
Där tog jag den sista Gardasilsprutan, och nu är min behandling klar.  :)
Efter lunch hade vi Fritid för funktionshindrade, då planerade vi färdigt
allting inför friluftsdagen med särskolan. Sista lektionen var Religions-
kunskap A, och den fick vi börja lite tidigare. Alla i klassen redovisade,
och det var riktigt intressant.  :)



När jag kom hem gick vi ner till Hemköp och köpte lite ingredienser
till middagen. Har precis ätit världens godaste kycklingsallad, yummie!
Jag har även diskat och plockat undan allting, duktigt va? ;p Nu tänkte
jag titta igenom ergonomi-uppgiften, och se ifall jag får ihop en rad eller
två. Sedan tänker jag bänka mig framför tv:n och se Tre kronor.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0