Gallerian

Middagen är uppäten och allting är diskat, skönt. Nu har jag fritid i några
timmar innan det blir att sova, haha.  :) Hade tänkt svara på några
kommentarer och sedan vandra ner till Gallerian. Ska gå runt och
kika litegrann, kanske köpa en marabou? ;)



Senare idag blir det att se Tre Kronor (har värsta abstinensen efter det),
och jag har även planer på att spela Sims. Mycket mer än så tror jag
inte att det blir idag. Imorgon ska jag sortera bland alla viktiga papper.
Få se om det blir av, för hur många gånger har jag inte sagt så? ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha skall visa upp nya frillan likso ;D

2010-03-11 @ 16:39:20
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: lusssie

gillar din header,



kolla gärna in och lämna en komentar senare :)<3



:)

2010-03-11 @ 17:55:02
URL: http://lussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0