Friluftsdag



Friluftsdagen började 08.00 när vår klass kom till Rudträskbacken.
I och för sig var det mest dötid och väntande fram till 09-tiden
när Särskolan anlände. Sedan lekte vi lekar, spelade landbandy
och åt lunch. Efter lunchen skulle jag och Tess leda lekar, men
då åkte alla i backen - så vi kunde inte ha några lekar, haha.
Lärarna tyckte att de kunde åka i backen, och resten fick vänta
tills fikat. Skönt på ett sätt, för doppboll är jag inte bra att förklara.  ;p
Det har i alla fall varit en riktigt rolig friluftsdag! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0