Fredag

"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!".
Äntligen är det fredag, wiie! :) Men innan jag kan hurra ordentligt
ska jag spendera några timmar i skolan. Efter klockan 15.10 kan
jag hurra, för då har jag helg.  ;p



Idag blir det nog roligt i skolan, jag och Marie ska leda idrottslektionen.
Det är tur att vi är en sån liten grupp, så det ska nog gå bra. Vi får hoppas
på det i alla fall! :) Vad händer efter skolan då? Jag och älsklingen
ska åka till Seskis mest troligt, och vara där över helgen. Så det blir
en lugn kväll framför tv:n. Kanske ett till Tre Kronor-maraton? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0