Fredag

Det är redan fredag, vart har veckan sprungit iväg? Lovet har gått hur
snabbt som helst och ändå har jag inte gjort något speciellt.
Nå ja, det är ännu helgen kvar innan skolan börjar.  :)



Idag klev jag upp 09.00, i hopp om att hinna göra mer saker under dagen.
Men jag ska göra min vardagliga runda på nätet, sedan är det dags
för Våra bästa år. Efter det ska jag möta dagen och starten är ett
mini-spa här hemma. Mysigt.  :) Sedan får vi se vad som händer,
jag tror - och hoppas - att det blir rensning bland alla viktiga papper.
Måste sätta över mina viktiga papper i en mapp, och älsklingens papper
i en annan. För just nu är allting blandat, och det är kaos.  ;p
Jag vill ha ordning och reda som ni säkert redan vet.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0