Ben & Jerry's

Idag har jag övningskört som en galning, haha. Nej nu skojade jag,
men jag har kört i någon timme i alla fall.  :) Har även varit in
på GK:s och då köpte vi varsin Ben & Jerry's-glass. Vi testade den
nya som heter Peanut butter cookie dough, hihi. Den var riktigt smarrig!
Enda minuset var en stor nöt i mitten som var salt.. Men utöver det
var glassen supergod, ska helt klart köpa den igen - trots det dyra
priset (26 kronor).

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elina Skoogh

iofs :)



gud va gott det e med ben and jerrys asså!

2010-03-14 @ 21:19:21
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0